fredag 5 februari 2016

Butterfly Wreath

God dagens mina vänner!
Hoppas att ni alla har det bra! Idag har jag en liten krans med vår tema till er. 
Jag längtar efter våren, så passade på att dekorera en liten krans jag har haft i mina gömmor.
Jag började med att vira en del av en spetsgardin jag inte använder, virade den runt kransen, limmade dit lite pärlband och började dekorera med fjärilar,rosor,blad och pärlstränger. Allt går i lila/vit, lila är ju min favoritfärg. Så denna lilla krans ska få pryda mitt pysselrum.
Fjärilarna och stora rosen kommer från Panduro, köpte på mig en massa fjärilar då dom hade halva priset på dom. Med denna lilla krans är jag med i en utmaning hos Butterfly Challenge .
Tack för titten och ta hand om er!


Good day my sweet friends!
I hope you all are well! Today i have a mini wreath for you. I started by covering the wreath with an old lace curtain, that i don't use anymore. Then i glued some pearlstring around it. Then started the fun part, decorating! I added some flowers,butterflies and pearlstrings. The large rose and butterfly i bought from panduro when they had a great sale, so i have lots and lots of butterflies in my stash! I made it with my favorite colors, lilac... I'm entering Butterfly Challenge with this wreath, and using the letter O (over the edge) my butterflies are flying over the edge...=)
Thanks for stopping by, and take care! Hugs and sunshine!



Päivää ystävät!
Tänään mulla on pikkuinen kranssi teille. otin jemmoista vanhan pitsi verhon jota en käytä enää, ja kiersin kranssin ympäri, liimasin helminauhaa ja koristelin kukkasten ja perhosten kera. Väri sävy on lila, joka on minun lempi väri. Tämä kranssi saakin koristaa minunn askarteluhuonetta kevätta odotellessani. perhoset ja ison ruusun ostin pandurosta kun heillä oli joku super ale, nytten minulla on jemmat täynnä perhosia...=) osallistun Butterfly Challenge haasteeseen tällä kranssilla. Lyhyt postaus tänään, joten kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa päivän jatkoa!










Butterfly Challenge -  Butterflies + O is for Over the edge or  Butterflies + U is for  Undulating  ( i have O over the edge)


5 kommentarer:

Mrs A. sa...

Oh my goodness this is stunning. I love the colours and those butterflies are gorgeous with a capital 'G'. Fantastic make. Thankyou for fluttering my double challenge with O os for over the edge. Hugs Mrs A.

Karli sa...

Absolutely beautiful! Using the curtain--- the cleverness of you :) thank you for your sweet comments, my friend :)
Hugs~

Jenny L sa...

Hi Sari,
what a brilliant and very stunning butterfly wreath.
Love your fab design of this, and those flowers, and butterflies are gorgeous.
Thank you for joining the Butterfly Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. GD

AlisonC sa...

Your wreath is beautiful, we are all longing for spring but this is very cheerful. The colours are so pretty.

Barb sa...

Your wreath is absolutely stunning. What beautiful work. Barbxx