fredag 15 juli 2016

Always and forever....


Kort inlägg idag... jag har kämpat med idétorka när det gäller bröllopskort...jag har 2 beställningar på dom, nu har jag gjort klar den ena, önskemål var att det skulle gå i silvrigt & glittrigt.
Hittade jätte fin glittrande papper i gömmorna, vek ett staflikort, limmade på en massa pärlor och bling i olika storlekar, knöt en liten rosett och hittade "rubons" som jag använde som text. En del av dekorationerna kan ni hitta här... Creating With Details
Nu ska jag bara göra ett till då... tack för titten och ta hand om er!

Short posting today... i was asked if i could make 2 wedding cards... one had to be in silver and glitter...so, i came p with this...only more to go then... For this one, i found some beautiful glittery paper in my stash, made a little bow from blue ribbon, added the gorgeous centerpiece that comes from  Creating With Details   then i started glueing all different sizes and colors of bling... i made this card into a easelcard.... Thanks for stopping by, take care! Hugs and sunshine

Lyhyt postaus tänään, tänään mulla on hää kortti teille, sain pyynnön että tekisin kaksi hääkorttia, joista toisen haluttiin olevan hopeaahko ja kimalteleva...Löysin jemmoistani sopivaa paperia, taittelin easel kortin, liimasin erikokoisia helmiä, taittelin rusetin ja sen keskelle ihana koriste, joka löytyy täältä  Creating With Details
Nyt pitää sitten vain keksiä vielä toinen kortti...Kiitos kun piipahditte ja oikein rattoisaa päivän jaktoa!





1 kommentar:

Karli sa...

So gorgeous Sari! Absolutely breathtaking!!! Have a wonderful day!
hugs~