onsdag 22 juni 2016

Sweet shabby pillow

Hej på er!

Hoppas att ni alla har haft en underbar dag! Själv har jag fått tillbringa större delen av dagen i sängen, då ryggen vill inte riktigt vara med idag. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg idag, här kommer mitt allra första DT upprdag till  Creating With Details  Denna kit är JUNI månads kit och innehåller allt du behöver för att göra kuddfodralet! Från mina egna gömmor, har jag använt halv pärlor och dom små diamanterna jag limmat på blommorna. "tofsrana" har jag klippt ur det vackra spetsen som fanns i kitet.  Mai har även gjort en youtube tutorial på denna fodral ifall ni vill ha mera inspiration. Som dom flesta av er vet, så kan jag inte sy...*S* jag har använt min limpistol för att fästa allt, och det sitter som berget!  Det jag älskar med dessa kit, är att dom verkligen innehåller allt du behöver! Tillräckligt med spets och dekorationer! Beställer du för $25 eller mer, koom ihåg att använda min kod Sari20 för 20% rabatt på din order!Tack för titten idag, imorgon har jag ett nytt projekt till er! 


Good evening!

I hope you all are well and have had a fantastic day! I have spent most of my day in bed today...my back doesn't want what i want...As i wrote in my previous post, here is my first DT project for Creating With Details  this is June kit, and as you can see, it's a pillow case you can decorate! You get all the goodies you need, and you have some left over! I used the halfpearls and tiny diamonds from my stash. You get plenty of lovely laces to play with! Mai and the other dt ladies have made some amazing youtube videos, go check them out for more inspiration! If you order for $25 or more, be sure to use my code Sari20 for 20%! As most of you know, i can't sew at all... so i glued mine..*lol* Everything stays in place... Thanks for stopping by, take care! I'll be here with some new projects tomorrow! Hugs and sunshine!


Iltaa ystävät!

Toivottavasti voitte kaikki hyvin ja että päivä on mennyt mahtavasti! Minä olen viettänyt suuremman osan päivästä sängyssä tänään...selkä renkkailee ja halua mitä minä haluan... Niin, kirjoitin aiemmin että teen postauksen ensimmäisestä DT hommasta  Creating With Details tämä on kesäkuun kitti, ja se on tyynynpäälinen. Kitti sisältää kaiken mitä tarvitset, ja ylikin jää! Omista jemmoistani käytin puoli helmiä ja pienen pieniä timantteja. Muuten kaikki on kitistä. Jos tilaat yli $25 niin muista käyttää koodiani, niin saat 20% allenussta! Mai ja dt sisarrukseni ovat tehneet todella upeita youtube videoita, jotka ovat täynnä inspistä, käykää kurkkaamassa! Kuten suurin osa teistä tietää, en osaa omella... en yhtään...käytin kuumailma pistooliani ja liimasin kaikki kasaan, ja hyvin pysyy! Huomenna sitten uusia projekteja tänne, kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa illan jatkoa!










                                                       Creating With Details FB Group


                                                    Creating With Details Youtube Channel

2 kommentarer:

Karli sa...

Wow Sari how beautiful. They are so lucky to have you! Don't feel bad about not sewing. I have a sewing machine but I've never used it. Im actually scared of it! Lol
Hugs~

Sirpa sa...

Kaunis <3