onsdag 20 april 2016

Shabby altered angel ...

God dag gott folk! 
Jag hoppas att ni alla mår bra! idag har jag en dekorerad/altrad ängel, jag har målat den vit, sen jag har dekorerat den med massor av olika spets, lager på lager. Limmade fast diamanterna på dinglande spetsen... älskar effekten den ger! Vingarna har jag gjort av kartong,spets,fjädrar och även där fick diamanter blinga till det...=) Ängeln fick även ett halsband. 
denna ängeln ska iväg, skriver lite meera om det sen, när mottagaren har fått den... jag har flera alster som är klara, men kan inte visa dessa riktigt än, måste vänta tills nästa vecka med dom.
jag har en swap med en talangfull kvinna, jag är så glad och förväntansfull över vad hon ska göra till mig! Så skapelserna jag gjort till henne, dom ser ni nästa vecka! Kort inlägg idag igen, men tack för titten och ta hand om er! Kram

Good day my sweet friends!
I hope you all are well! Today i have an altered/decorated angel for you guys. I started by painting the dressform white, then adding layers and layersw of lovely laces...On the dangling lace, i added small diamonds...i just love the effect they make! The wings i made from cardboard,lace and feathers. I also added some diamonds on the wings. This angel is going to a special lady,i hope she likes it! I have some other pieces that i have crafted, but since i'm in a swap with lovely linda, i can't show them yet. When she haas recieved her swap, i'll post it here, hopefully next week. I'm so exited to see what linda makes for me! She is so talented!! Short posting today, sorry... Thanks for stopping by, take care! Hugs and sunshine!

Heippa ihanat ystävät!
Toivottavasti kaikki voitte hyvin! Tänään mulla on koristeltu enkeli teille. Maalasin sen ensin valkoiseksi, ja sitten laitoin aika lailla pitsiä! Riippuvaan pitsiin lisäsin timantteja...ne kimaltelee niin kauniisti! Enkelin siivet tein itse pahvista,pitsistä ja höyhenistä, tottkai siivetkin pitää kimmallella, joten lisäsin myös siipiin timantteja...
Mulla on muutama muu juttu valmiina, mutta niitä en voi näyttää vielä, olen lindan kanssa swappissa, ja odotan että hän saa ne ensin, enneun kuin näytän ne täällä... Odotan innolla minun paktteia lindalta! Lyhyt postaus tänään, sori! Mutta kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa päivän jatkoa!












3 kommentarer:

Katya- Ангел в кедах sa...

That is just stunning! x

Karli sa...

Wow! So much beautiful details. Hope your finger is better :)
Hugs~

Kaija sa...

Niin niin makee ja suuremmoisen ihana,täyttä taidetta.Ihanaa toi "riippu"pitsi,huah!Halitus ystävälle.<3