söndag 21 februari 2016

center pieces and stickpins *picture heavy!!*


God kväll gott folk! 
Jag har haft fullt upp denna vecka, har inte hunnit med så mycket som jag hade velat! Men, jag har knåpat ihop lite mittendelar till mina spetsblommor och stickpins. (Jag har ingen aning vad dom heter på svenska, kankse dekorationsnålar?!)
Båda är väldigt roliga och enkla att göra, lite pilligt, men väl värt!
Jag har använt min limspistol för att limma ihop alla delrna.

På dekorationsnålarna har jag använt olika pärlor jag har i mina gömmor, en stor del kommer från trasiga smycken. Perfekt återvinning! Sedan använder jag dom dekorationer på mina olika alster, tex kort, askar mm. Nu ska jag gå och laga middag med yngsta sonen, vi har varit i badhuset hela dagen, så alla är vrålhungriga! Ha en toppen trevlig kväll, och ta hand om er!


Good evening peeps! 
I have been crazy busy this week, But i have had som time to craft, so i have made centerpieces for my laceflowers and some stickpins. I have used my trusty gluegun to glue the beads together. On the stickpins, i have mainly ised beads from broken jewelry, perfect way of recycling! This are simple and fun to make! The stickpins i will use on my cards and boxes and etc.
Well, i'm off to cook dinner with mu youngest son, we have been to the bathing house all day...and everyone is hungry! *lol* Thanks for stopping by, take care! Hugs and sunshine

Iltaa ihanuudet!
Tänään mulla on hieman itte tehtyjä koristeita teille! Tein pitsikukkiin kauniita keskiosia ja sitten tein myös koristeneuloja. Näitä on helppo ja kiva tehdä! olen liimannut kaikki helmet kuumalla liimalla. Suurin osa helmistä olen poiminut pois rikkinäisistä koruista jne. Hyvää tapa käyttää uusiksi! Sitten koristelen kortteja,askeja ja muuta kivaa niillä.

Nytten täytyy alkaa laittaa sapuskaa nuorimman pojan kanssa, olemme olleet uimahallissa koko päivän, joten porukka on nälkäisiä!
Kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa sunnuntaita!






















5 kommentarer:

Dr Sonia S V sa...

Such a gorgeous collection
Cheers
Dr Sonia

Karli sa...

Beautiful pieces to add to your gorgeous cards :)
Hugs~

Marjut sa...

Kauniita koristeita.

Hilkka sa...

Oi että ovatkin upeita:-))

Kaija sa...

Heippa täältä.:)Aivan ihastuttavia juttuja olet jälleen tehnyt.
Minulta on mennyt kokonaan halu päivittää blogia kun sille on tapahtunut jotain outoa.
Taustavärit kukkineen on häipynyt "bittiavaruuteen"vaiko mihin?Sitten siellä kummittelee joku ihme kissa photo lätkä häiritsevästi:(En itse osaa tehdä sille mitään,voi rähmän käki kun jurppii.:)Halitus Kaija!