tisdag 26 januari 2016

CAS Hearts



God kväll på er!
Hoppas att ni alla har det bra! Här hemma är det full fart, lite bekymmer med min rygg, men det blir bättre snart...fick kortison spruta igår, så då blir det bättre från och med imorgon...skönt att veta! Idag har jag ett väldigt enkelt kort till er. Ni som känner mig, vet att jag älskar att dekorera mina kort! *S* men, jag har lovat mig själv, att göra flera CAS kort (Clean and simple) Detta kort har jag gjort till en valentines swapp som jag är med i Fb, detta och en hemlig present ska mottagaren få. Jätte roligt att vara med i olika swappar!
På denna kort har jag använt kraft papper under, vit Cs och stansat ut hjärtan i olika mönster/glitter papper. Limmade dom på rad, några av hjärtan är upphöjda med 3d kuddar. Tyvärr hade jag inget passande text stämpel, eller jag har säkert, men inget som jag hade nära till hands och orkade inte röja runt land alla pysselsaker...*S* Hur förvarar ni era stämplar? har ni några bra tips till mig? jag måste hitta på en bättre lösning än den jag har nu...
Tack för titten och ta hand om er! Kramelikram!


Good evening peeps!
I hope you all are doing well! if not, then i hope you feel better asap!Here it's the normal chaos life...*lol* I  have had some issues with my back, i got some cortison shots yesterday, so i know that tomorrow or on thursday i will feel completly different. Feels good to know it will get better soon... Today i have a CAS (Clean and simple) card for you guys. You who know me, know that i do love to decorate my cards...*lol* Bt i have promised myself to try and make more Cas cards to have in stock. This is a card that i made for a lady that i have as my swap buddy. She will get this and some other goodies, but i can't show them yet. I just love joing in on different swaps, it's so nice to get something handmade!
On this card i have used craft papper as the base, regular white Cs, and then diecutted hearts from different papers. Some i just glued and some i mounted on 3d cushions. Unfortunatly, i don't have a sentiment stamp that fits, (sure i do...i'm just lazy, i don't want to tear up my craftroom for one sentiment stamp... Hmm...this reminds me, i have to get my stamps reorganized...How do you store your stamps? Any good ideas for me?
Thanks for stopping by, take care! Hugs and sunshine


Iltaa ystävät!
Toivottovasti te kaikki voitte hyvin! Jos ette, niin pikaista parantumista! Meillä meno on sitä normaalia kaosta...=) 
Mulla on selkä renkannu jonkin aikaa aika pahasti, eilen sitten sain kortisooni piikkiä, tiedän nytten että särky tulee helpottaa muutaman päivän päästä...pelkästään tieto siitä, piristää mieltä jo! Tänään mulla on CAS (Clean and simple) kortti teille. Te jotka tunette minut ja minun tyylini, tiedätte että tykkään kovasti koristella korttejani... Olen luvannut itselleni että teen enemmän vähä koristeltuja kortteja. Nämä on nopea tekoisia, ja niitä on hyvä olla varastossa... Tämän kortin tein yhteen swappiin (vaihtoon) jossa olen mukana fb,llä. Minun parini saa kortin ja salaisen paketin, muita tekeleitäni en voi vielä näyttää...mutta myöhemmin sitte...=) Tässä kortissa olen käyttänyt vain paperia! Stanssasin sydämmiä eri silppu papereista ja liimasin riviin, osan olen kohottanut pikkuisen ylemmäksi. tekstiä ei ole.. ois varmaan jossain jemmassa...mutta en vain jaksanut alkaa ettimään....siitä puheenollen, miten te säilytätte leimaisimianne? Oisko teillä joku helppo ja hyvä idea? 
Kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa illan jatkoa!

1 kommentar:

Katya- Ангел в кедах sa...

Oh wow i love this idea! Simple but adorable xx