torsdag 2 januari 2014

blue







God kväll mina vänner! Hoppas det nya året har börjat bra! Kort inlägg ikväll med ett enkelt blått kort jag gjort tidigare. denna kort fick grabbarnas dagis fröken som började på en annan förskola. Söt vintage bild, blommor,rivna kanter och chalk. Snabb och enkel kort. Jag har en låne dator medans min är på lagning...och vi kommer inte överens alls... Så jag håller inläggen korta tills jag har min egen pärla tillbaka.... Tack för titten och ha en underbar kväll!

Hello my sweet friends!
I hope you all have had a wonderful start with the new year! I have a short posting for you guys today, my laptop is at pooter docs for reparations, and i just can't figure this one out...we don't get along so well...*lol* So, short postings untill i have mine back! I have used a sweet vintage image, some flowers and chalk. Sweet and simple. This card i made a while back, for my boys kindergarden teacher, she started a new job. 
Well, thanks for stopping by and take care! Hugs and sunshine.

Heippa ihanat ystävät!
Toivottavasti teillä kaikilla on uusi vuosi alkanut hyvin! Lyhyt postaus nytten, minun tietsikka on korjauksessa ja en tule ollenkaan toimeen tämän laina tietsikan kanssa... Toivottavasti minun on kohta valmis! Tein tämän kortin jonkin aikaa sitten poikien tarha tädille joka vaihtoi työpaikkaa, suloinen vintage kuva, hieman kukkia ja chalkkia. Kiitos kun piipahdit ja oikein ihanaa illan jatkoa!



1 kommentar:

Catherine sa...

What a delightful card Sari ! This image is so beautiful ! Hugs, blessings and love from Catherine