fredag 9 november 2012

Looong time ago....

Hej mina vänner!
Det var ett bra tag sen jag bloggat...Vi har haft en sjukstuga här hemma, som varat nästan i en månads tid... Först halsfluss, som grabbarna och jag fick...självklart med en  veckas mellanrum... Nu sist så  har vinterkräksjukan härjat här hemma...Grabbarna, jag och janita har varit totalt däckade....*suck* Nu får det banne  mig räcka för flera år framåt!! Aston och Amir har inte kunnat vara på dagis på en månad...
Nu är det en ny utmaning hos It's all about the vintage and beauty Challengeoch denna gång är temat SNÖ! Enkelt va? Vi har 3 härliga sponsorer denna gång, mera om dom längst ner i inlägget.
På mitt första kort eller egentligen är det en "liten papperspåse jag vikt"har jag använt TPS digi bild, en hel del glitter snow, dekorationerna kommer från NAUHATAIVAS som är en sponsor denna vecka.
Andra kortet har jag använt Just Some Lines Digi och massa glitter snow på denna kort oxå. Banden kommer från NAUHATAIVAS. 
Sist gjorde jag ett tag, med band från NAUHATAÌVAS. Vintage bilden har jag haft i mina gömmor länge. Gå och kika i bloggen och se vad mina underbara DT systrar har gjort denna gång! Underbara alster! Tack för titten och vi ses snart!

Hello my lovelis!
It's been a while since i have been around! First we had angina, and tthen we had the horrible stomach bug... Amir, Aston, me and Janita have been down with that this week... Atleast i have lost a few pounds... *lol*
But now i think we have had all the sicknessess for a few years ahead....
It's time for a new challenge over at It's all about the vintage and beauty Challenge and this time, we have a wonderful theme!Snow! So, get creative with your snowy projects! This challenge, we have 3 amazing sponsors, more about them at the ending of this post!
On my first card, or it's actually a little money pouch that i folded from paper and decorated. On this i have used a digi image from TPS and lots of glitter snow! Then i have used some tinsel, thats from our second sponsor NAUHATAIVAS.
On my second card, i have used a digi image from Just Some Lines, lots of glitter snow and ribbons from NAUHATAIVAS.
The third one is a simple tag, using some ribbon from NAUHATAIVAS and a vintage image i have had in my stash.
So,coe and join us with your snowy creations! Please go and check out what my lovely DT sisters have made this time! Have a wonderful day and take care! Hugs and sunshine

Heippa ystävät!
Siitä onkin aikaa kun viimeeksi olen ollut blogimaailmassa... Meillähän on kiertänyt kaiken maailman taudit... Ensin meillä oli angiina poikien kanssa, sitten saimme vatsataudin... No ainaskin olen laihtunut muutaman kilon...he he heeee...Mutta nytten saa riittää sairaudet vuosiksi!!Pojat ei ole olleet tarhassa kuukauteen...
No, nytten on uuden haasteen aika It's all about the vintage and beauty Challenge  ja tällä kertaa meillä on aiheena ihana LUMI! Meillä on 3 upeaa sponsoria tällä kertaa! Enemmän niistä postauksen lopussa.
Eka kortissa tai oikeastaan se on pikkuinen "rahapussi" jonka olen taitellut paperista ja sitten koristellut. Käytin TPS digi kuvaa ja NAUHATAIVAAN ihania koristeita.
Kortti nr 2, siinä olen käyttänyt Just Some Linesin digi kuvaa ja NAUHATAIVAAN ihania nauhoja!
Kolmas onkin ihan yksinkertainen tagi, jossa olen käyttänyt NAUHATAIVAAN ihanaa nauhaa ja vanhaa vintage kuva jonka löysin laatikostani...
Käykää kurkkaamassa mitä ihanat DT sisarrukseni ovat tehneet tällä kertaa! Kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa viikonloppua!





This weeks sponsors:

The Paper Shelter  Is giving a $20 gift voucher to 1 winner!

Just Some Lines Are giving a $12 gift voucher

 Nauhataivas Is offering a 10€ gift voucher.

2 kommentarer:

Catherine sa...

So glad to hear you are feeling better Sari ! Your cards are gorgeous ! Love the beautiful colours ! Love the little money pouch too ! Hugs, blessings and love from Catherine

Hilkka sa...

Ihanaiset jouluiset kortit, tykkään :))