tisdag 17 juli 2012

Buttons

                                         
God morgon mina vänner!
Hoppas att ni alla har haft en trevlig start på veckan! Jag hade en mindre trevlig överraskning igår...Fy farao... Jag hade en fästing i min fot!!! Åååååh...jag avskyr dessa små äckliga parasiter!! Efter att jag tagit bort den, fick jag en krypande känsla i hela kroppen... Var tvungen att hoppa i duschen och be dottern kolla min rygg..Men som tur var, inga fler fästingar...
Nu över till något roligare! Här kommer mitt första DT alster till Tuesday Alchemy  och veckans utmaning är ... Knappar!  
Japp, ni som känner mig, vet att jag helst hoppar över knappar...*S* Jag tycker dom ser så fina ut på alla andras kort och alster,men på mina...ser dom bara miss placerade ut! Men, kom på att jag behövde en liten burk till mina få knappar jag har... Vissa av dom hamnade på och framför som dekorationer. Vi har även en underbar sponsor denna vecka, mer om det kan du läsa längst ner i inlägget! Gå & kika vad mina nya DT systrar har gjort för inspirerande alster denna vecka! Tack för titten och vi hörs snart igen!


Sweet tuesday morning my sweet cupcakes! 
I hope you all had a lovely start with this week! I had a less pleasent suprise yesterday...I found a bloody tic!!! *pardon my english!!*on  my leg!! I hate them....After taking it out, i got that creepy crawling feeling all over my body, and had to take a shower, allthough i just had taken one about 30 min earlier....After that my daughter got the honors *she was the only grown up home...* to check my back... Thank goodness no more!!!
On to somehing much more fun! Today is my first posting as a DT for Tuesday Alchemy  and this weeks challenges is to use Buttons!! Well, you hwo know me, know that i avoid using buttons... We don't get along... at all!! *lol* I truly love them on everyones cards and creations, but when i use them...they just look wrong....missplaced...*lol* Then i figuered i could alter a small jar, for the few buttons that i have in the back of my stashes...So, i came up with this...and hey,it's not that bad, huh? So,, all you button lovers, come and join the fun! We have a great sponsor for you this week! More about them, in the ending of this posting! Well, that's all for now! Please go and chceck out what my new DT sisters have created for your inspiration! Thanks for looking! Hugs and sunshine!





Heipparallaa!
Kuinkas voitte? Alkoiko viikko mukavasti? Mulla oli aika epämielyttävä yllätys eilen... Löysin p*rkeleen punkin!!! jalasta!! Voi luoja miten minä inhoan niitä... Kun olin saanut sen poistettua jalasta, tuli semmoinen inhottavan kutiseva olo koko kroppaan... Oli pakko mennä suihkuun, vaikka puoli tuntia ennen olin ollut suihkussa... Janita *mun vanhin tytär* sai katsoa jos mulla olisi ollut lisää selässä...Luojan kiitos ei ollu...
Mutta, nytten hieman mukavampiin juttuihin! Tänään on ensimmäinen kerta kun teen postauksen Tuesday Alchemy  uutena DT jäsenenä! Tämän viikon haaste on....Napit! Te jotka olette seuranneet blogiani jonkin aikaa, tiedätte että en usein, ainakaan vapaa ehtoisesti nappeja käytä... Minusta ne on aina niin upeita muitten korteissa ja alstereissa...mutta kun itse käytän niitä, niin ne vain näyttää väärältä, väärässä paikassa... Mutta sitten keksin että tartten nappi purnukan mun muutamalle napille jotka lojuvat laatikon pohjalla piilossa... Joten otin niisä muutaman ja koristelin niillä purnukkaa...Ihan ok näkönen, eikö? Ei nyt ihan niin paha kun luulin ensin sen tulevan... Joten nytten kaikki nappi hullut mukaan! Meillä on myös upea sponsori tällä kertaa, siitä enemmänpostauksen lopussa! Käykää kurkkaamassa mitä uudet DT sisarrukseni ovat tehneet! Kiitos kun piipahdit ja oikein rattoisaa päivän jatkoa!


                                               



This weeks sponsor is  Robyn's Fetish and they are kindly giving 1 lucky winner 5 digi images! 


6 kommentarer:

onkis sa...

Fästingar är sååå äckliga...

Men din burk är jättevacker.
Kram!

Catherine sa...

Oh this is gorgeous Sari ! What a great idea. This can looks absolutely fantastic ! Sorry for the tic Sweetie... Hugs, blessings and love from Catherine

AN sa...

Hieno idea ja upea purkki tulikin--
Tytöt voi jo hyvin--oli halpompi tapaus--luojalle kiitos!

Tina sa...

hello there fellow DT member - thanks for visiting my blog and leaving me a comment...Your project is sweet - thanks for sharing

have a crafty week
tina
one crafty mess

Anonym sa...

A fabulous project!
Helen x

Eileen Ng-Frumkin sa...

This is gorgeous! You must've used really strong glue to get all of those heavy looking objects on there!

Your daughter is very brave for removing that tick! We don't have too many wooded areas near where I live, so it is rare here but whenever I go on trails in the large state parks I will use A LOT of deet bug spray because neither I nor my boyfriend want to have that honor!