tisdag 6 december 2011

Vinnare!



God dag mina kära vänner!!
Nu är det dags att avslöja vinnaren i min blogcandy! Ett STORT tack till er alla som var med och bidrog till tjejernas insamling till cancerfonden!! Ni är så underbara allihopa! Jag önskar attni alla hade kunnat vinna!!
Så, vinnaren av presentkortet på 600kr blev STINA RISWALL Stort grattis till dig!!! Ifall du mailar mig på sariscards@gmail.com så ska jag ordna att du får ditt presentkort till PYSSELTAGEN!! Vill även passa på att tacka PYSSELTAGEN för den generösa gåvan på 300kr!! Ni är underbara allihopa!!!
Återkommer lite senare idag med en hel drös av vintage alster! Ha det så gott & tack än en gång!!

P.S.
Tjejerna har nästan nått målet på 6000kr!! Förra helgen bakade dom en massa lussebullar som dom sålde på loppis, dom fick även ett gäng kort & askar av mig att sälja och pengarna gick oavkortat till insamlingen!! Är såstolt överdessa två underbara unga kvinnor!!!

Inga kommentarer: